Nederlandstalige Helpdeskmedewerker

Functie
Geïntegreerd in een Team, ontvang je de oproepen van gebruikers met betrekking tot IT problemen (hardware, software en andere)
Je lost incidenten en technische problemen via telefoon m.b.t. bureautica en andere professionele toepassingen op
Je volgt de dossiers op die je zijn toevertrouwd en verwerkt de backlog van je team en je zorgt er eveneens voor dat de verwerkingstermijn van incidenten gerespecteerd word
Door je professionalisme, vertegenwoordig je voor de gebruikers het imago van onze IT service desk

Profiel
Gepassioneerd door informatica, hou je ervan om je kennis te delen met anderen en hun IT problemen op te lossen
Je hebt een bewezen ervaring in een eerstelijns IT support functie
Je hebt goede kennis van hardware, exploitatiesystemen Windows en van Microsoft Office en een basis van netwerken en telecommunicatie (TCP/IP)
Je bent logisch en gestructureerd zodat je snel de oorzaken van de gestelde problemen kan achterhalen
Je spreekt perfect Nederlands en beheerst het Engels en het Frans
Aanbod
Een voltijds Marokkaans contract van onbepaalde duur
Een jonge, boeiende en dynamische werkomgeving
Opleidingen worden voorzien
Een competitief salaris met taalpremie
• Locatie: Technopolis, 11000 Salé
• Stuur CV en begeleidend schrijven naar: ecojobs2013@gmail.com
• Vermeld de referentie: Réf.2013it202